Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr SA.3020.3.2019

SA.3020.3.2019. Augustowskie Rowerowe Stacje Serwisowe


Lokalizacja

16-300 Augustów, Rynek Zygmunta Augusta (przy Atolu), nr działki 3256
16-300 Augustów, Miejsce Obsługi Rowerzystów (MOR) nad rzeką Nettą, ul. Rybacka, nr działki 883/3
16-300 Augustów, Plaża Miejska – w okolicy amfiteatru, nr działki 1/42

Skrócony opis projektu

Projekt przewiduje zakup i instalację trzech samoobsługowych stacji naprawy rowerów wyposażonych w podstawowe narzędzia i akcesoria do samodzielnej naprawy roweru oraz pompkę powietrza z adapterem na wszystkie zawory rowerowe zlokalizowanych w miejscach najbardziej uczęszczanych przez rowerzystów w Augustowie.

Opis projektu

Zakup i instalacja 3 samoobsługowych stacji naprawy rowerów w Augustowie – np. model MODEL IBOMBO PRS-LV2 (wersja ze stali ocynkowanej). Samoobsługowa Stacja Naprawy Rowerów – IBOMBO PRS-LV2  jest przystosowana do użycia w przestrzeni publicznej. Jej obudowa wykonana została z ocynkowanej/kwasoodpornej blachy malowanej proszkowo lub plastycznie. Urządzenie jest montowane do podłoża lub ścian za pomocą kotw. Linki ze stali nierdzewnej wiszące wewnątrz szafy urządzenia służą do umocowania na nich narzędzi; ich długość pozwala na dotarcie do części rowerowych podzespołów. Stacje wyposażona jest w stacjonarną ręczną pompkę powietrza z adapterem na wszystkie zawory rowerowe. Konstrukcja stacji IBOMBO pozwala na umieszczenie roweru na wspornikach; dokonywania napraw czy przeglądu roweru z możliwością ruchów korbą. QR CODE znajdujący się na froncie stacji umożliwia skorzystanie z publikacji internetowych zawierających instrukcje napraw usterek rowerowych. Elementy z blachy w urządzaniu są połączone śrubami antykradzieżowymi – bity do nich przekazujemy klientom.

Beneficjenci projektu

Wszyscy mieszkańcy miasta korzystający z rowerów w celach transportowych lub rekreacyjnych w tym w szczególności dzieci i młodzież. Ze stacji będą mogli korzystać w sezonie letnim również turyści oraz rowerzyści poruszający się trasą rowerową Green Velo. Realizacja projektu będzie wspierała promocję zdrowego stylu życia, może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania mieszkańców rowerem jako środkiem transportu (ograniczenia ruchu samochodowego) oraz poprawić wizerunek miasta.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaŁączny koszt
1zakup stacji 3 szt. z transportem14 400 zł
2montaż2 000 zł
Łącznie: 16 400 zł

Projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach

Lp.Część składowaŁączny koszt
1Konserwacja i serwis 1 000 zł