Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr SA.3020.2.2023

SA.3020.2.2023. Klub gier komputerowych LiteraCom


Skrócony opis projektu

Rozszerzenie oferty biblioteki jako miejsca rozwoju różnorodnych form świadomości literackiej. Wykorzystanie nowych mediów do animowania czytelnictwa w oparciu o relację gier i literatury.

Opis projektu

Utworzenie Klubu gier komputerowych w czytelni MBP ul. Hoża 7, zakup i montaż multimedialnych konsol do gry oraz gier. Stworzenie miejsca spotkań dla ludzi młodych i nie tylko. Wykorzystanie gier do zajęć edukacyjno- literackich. Spotkania osób o podobnych zainteresowaniach, pasjach, hobby. Próba zainteresowania najnowszymi nowinkami ze świata literackiego oraz przemysłu gier komputerowych. Udostępnienie Czytelni MBP na działalność klubu 2 soboty w miesiącu oraz w tygodniu do wykorzystania na zajęcia z dziećmi i seniorami.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaŁączny koszt
1sprzęt komputerowy85 000 zł
2montaż4 000 zł
3warsztaty, prelekcje, konkursy3 500 zł
Łącznie: 92 500 zł

Projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach

Lp.Część składowaŁączny koszt
1zakup gier komputerowych, konsol5 000 zł
2serwisowanie sprzętu2 500 zł
Łącznie: 7 500 zł

Brak uwag.